Május 25-én vasárnap 9:30-tól kb. másfél órás tárlatvezetést foglaltunk a motoRun résztvevőknek.
Külön kértük, hogy minket Kaáli Nagy Géza Professzor úr vezessen körbe, és nagyobb hangsúlyt kapjanak a motorok a sok régi csodajárgány közül.

Regisztrálni itt lehet majd: https://automotormuzeum.hu/idopont-foglalas/
Az időpont nem nyilvános! Készüljetek a gombnyomásra! Május 9-étől lesz hozzáférhető a regisztráció!

Jegyár 5.000 Ft (felnőtt)

Egy kis csalogató:

Sehol a világon nem található egy fedél alatt annyi magyar gyártmányú motorbicikli, mint itt Dörgicsén. Méray 1000, WM Csepelek, SHB, BM, Mátrák, túra Csepelek, Tünde, Panni, Berva, Danuvia és az összes Pannónia egészen az 1975-ben gyártott P12-s modellig, köztük olyan ritkaságokkal, mint a Pannónia MC62 vagy a Danuvia DMC125.

Ezen kívül olyan híres motorbiciklik kerültek kiállításra, mint a 100 éves Henderson DeLuxe és az Indian PowerPlus. Eredeti formájában itt tündököl a BSA Empire Star (1936) is, amilyennel Szent-Györgyi Albert Nobel-díjas tudósunk körbemotorozta fél Európát. Kiállításra került számos ikonikus motor is: Zündapp KS600, NSU 601 TS, Matchless J Sport, Moto Guzzi Falcone Sport, Triumph Ricardo, Scott Super Squirrel, Imperia Model H, Norton Model 18, Ariel, Red Hunter, BMW R51/3, hogy csak néhányat említsünk. Kaáli professzor hazahozta az USA-ban vásárolt Harley-Davidson FXRX Low Rider (1987) motorbiciklijét is, ami még szinte bejáratásra sem került.

A volt szocialista országokban gyártott motorbiciklik jeles képviselői is a gyűjteményt erősítik. A kiállításon láthatók azok a családi motorok, melyek a professzor édesapjának a tulajdonában voltak. Természetesen sok helyen a jármű mellett az archív családi fénykép is látható a falon.

https://automotormuzeum.hu/


0 Comments

Vélemény, hozzászólás?

Avatar placeholder

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük